16 faktów o mnie.

14:40

Dzisiaj dowiecie się kolejnych rzeczy na mój temat.:)
Przygotowałam dla Was tag 16 faktów o mnie.


1. Jestem uzależniona od instagrama.
 Czasami wyłączam go i automatycznie włączam znowu.


2. Bardzo lubię czytać książki i oglądać filmy. Wtedy "wtapiam" się w daną historię i śledzę losy bohaterów zastanawiając się czy ja podjęłabym takie same decyzje.

3. Lubię oszczędzać pieniądze, ale nigdy do końca.
W pewnym momencie zbierania wyciągam pieniądze ze skarbonki i tracę na coś innego niż na początku ustalałam.

4. Chodzę do technikum fryzjerskiego.
Teraz zacznę II klasę. :)

5. Mam bardzo dużo par kolczyków, a nigdy ich nie zakładam.

6. Zawsze muszę mieć telefon przy sobie.
Bez niego czuję się jak bez ręki.

7. Bardzo lubię robić zdjęcia, ale nie mam dobrego aparatu.


8. W przyszłości chciałabym mieć możliwość podróżowania..
Na mojej liście m. in. są Indie, Toskania, Grecja, Londyn.

9. Zbieram różne pudełka. Np. po butach, kremach itp. chociaż do niczego nie są mi potrzebne.

10. Gdy spodoba mi się jakaś piosenka to słucham jej bez przerwy, a po jakimś czasie gdy ją włącze strasznie mnie denerwuje.

11. Lubię spać. Często śpię w dzień kilka godzin.

12. Miałam bardzo długie włosy, a ścięłam je na bardzo krótkie.


13. Codziennie muszę przejrzeć swoje ulubione blogi. Na pingerze jak i tutaj. :)

14.Oglądam też filmiki o temacie kosmetyczno- modowym na YouTube.

15. Często jest mi zimno.
Czasem nawet latem gdy jest ciepło ja zakładam bluzę.

16. Bardzo lubię pić herbatę z cytryną.
Najlepiej smakuje ta zrobiona przez mamę. ;)


Mam nadzieję, że dowiedziałyście się o mnie czegoś ciekawego. 
Zachęcam Was do zrobienia takiego tagu.
Jeśli się zdecydujecie podeślijcie mi linki do takich postów. :)

Za kilka dni pojawi się wpis z zakupami. :)

Pozdrawiam,
Inness. :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images