Back to school!

17:12

No i stało się!
2 miesiące minęły jak jeden dzień.

Ale myślę, że nie ma czym się martwić, bo my- uczniowie- zaczynamy swoje tradycyjne odliczanie. ;)

Boże Narodzenie, ferie, Wielkanoc, weekend majowy, no i znowu WAKACJE! :)

Miejmy nadzieję, że minie to w błyskawicznym tempie.

Co do stroju to starałam się żeby było elegancko.

Miałam założyć spódnicę, ale jak wiadomo kobieta zmienną jest i jednak wybrałam spodnie 7/8 i połączyłam je z pięknie zdobioną koszulą i turkusowymi butami na słupku. Do tego jeszcze wybrałam dużą torebkę żeby pomieściły mi się tam wszystkie niezbędne rzeczy. :)









koszula-h&m/spodnie-sh/buty-real/torebka-chińczyk


Zdjęcia były robione na terenie ogrodu włoskiego Pałacu Biskupów krakowskich w Kielcach.



fot. Wiktoria



Co sądzicie o tym połączeniu?


Pozdrawiam,
Inness. :)

P.S  Nie wiem czemu, ale jakość zdjęć się popsuła. :(

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images