Red pants.

19:30

Hej wszystkim! :)
Mamy weekend! ;)

Dzisiaj mam dla Was zestaw z dnia kiedy było jeszcze w miarę ciepło.
Połączyłam czerwień z czernią i szarością żeby nie przesadzić z kolorem. :)

Mam jeszcze gdzieś na dysku zestaw z cieplejszych dni i jeśli go znajdę to go dodam w najbliższym czasie, a jeśli nie to następny zestaw będzie już typowo jesienny. :)






wszystko jest no name


P.S blogspot  kolejny raz popsuł jakość zdjęć :/
P.S 2 Wiem, że bluzka skróciła mi nogi.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ostatnie zdjęcie świetne :3
    Mi by było zimno w krótkim rękawku, więc cię podziwiam :3
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień, bardzo korzystnie wyglądasz :) Ja mam czasami jeszcze gorszy problem, bo moje nogi nie są zbyt długie a czasami na zdj wyglądają jeszcze krócej! buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images