Weekend!

20:22

Czy tylko ja czekam na piątek z utęsknieniem??
Tak, wiem- to pytanie retoryczne!

Nareszcie się doczekałam. Ten tydzień nie był taki zły, ale ten, który się zbliża nie zapowiada się niezbyt ciekawie. We wtorek mam sprawdzian z matematyki, a w środę omawiam "Makbeta", a jeszcze nic nie przeczytałam. :/

Ale na razie cieszmy się dwoma wolnymi dniami. :)
W tamtą sobotę siostrzenica zrobiła mi kilka zdjęć przedstawiających w niewielkim stopniu to jak spędzam wolny wieczór. :)









Dzisiaj mam zamiar obejrzeć film "Oszukane".

A wy jak spędzacie weekend? :)


Pozdrawiam, 
Inness. :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja też czekałam na piątek jej. Śliczny kubek ♥
    Ja dziś dokończę oszukane, i skończę książkę czytać :D
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images