To co lubiłam w listopadzie...

20:34

Hej!
Na dzisiaj przygotowałam ulubieńców listopada. Jeśli ten temat postów przypadnie Wam do gustu, będę go powtarzała co miesiąc, :)

Nie będę ich dzieliła na ulubieńców kosmetycznych i niekosmetycznych, bo uważam, że to nie ma sensu, ponieważ nie interesuję się aż tak bardzo aby poświęcać temu osobny post.

Podzieliłam sobie wszystko na kategorie, a więc zaczynajmy. :)


1.KOSMETYKI.

♥ Biały lakier do paznokci. 
Już od dłuższego czasu podobał mi się efekt jaki dawał ten kolor lakieru, ale nie mogłam się zebrać i pójść do drogerii, ale w końcu go mam. :)


♥ krem do rąk.
Teraz gdy mamy taką pogodę nasze dłonie najbardziej narażone są na wysuszanie, dlatego krem do rąk powinien znaleźć się w torebce każdej dziewczyny. :)


2. ZAPACH.

♥ woda perfumowana 
Summer white sunset Avon.
Ten zapach kojarzy mi się z wakacjami i pewnie dlatego tak bardzo go lubię. :)


3. CZĘŚĆ GARDEROBY.

♥ Czapka.
Mam ją od niedawna, ale już jest to mój ulubieniec.
Teraz nie wyobrażam sobie zimy bez tego nakrycia głowy. 

4. JEDZENIE.

♥ Frytki.


5. NAPÓJ.

♥ Herbata.
To najlepszy napój na pogodę którą mamy obecnie za oknem.
Najlepiej smakuje gdy pijemy ją siedząc pod kocykiem oglądając ulubiony film lub serial. :)



6. KSIĄŻKA.
W listopadzie nie przeczytałam żadnej książki, która stałaby się moją ulubioną.

7. FILM. 

♥ "Tylko mnie kochaj"
W tym filmie najbardziej urzeka mnie mała Antosia, którą gra Julka Wróblewska. :)

Na pewno oglądałam więcej filmów, ale nie pamiętam jakich.

8. MUZYKA. 




9.CZASOPISMO.
Nie mam.

10. BLOG.


Ta dziewczyna jest po prostu świetna.
Żałuję, że jej bloga odkryłam dopiero teraz.
Ma też kanał na you tube i to pozwala bardziej przybliżyć nam jej osobę. Koniecznie zajrzyjcie. :)


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 
Napiszcie koniecznie czy chcecie taki za miesiąc. :)

Pozdrawiam,
Innessfashion. :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images