I'm romantic girl?

21:49

Hej Wam! :)

Dawno nie było żadnego zestawu i dlatego też mam dla Was zdjęcia, ale z grudnia. ;)
Zapomniałam o nich, a ostatnio gdy przeglądałam foldery natknęłam się na nie i pomyślałam, że szkoda żeby się zmarnowały chociaż ich jakość nie jest najlepsza. :/

Nie za często można zobaczyć mnie w takim stroju. Wolę wygodne dżinsy i bluzę, ale wiadome jest, że każda z Nas, raz na jakiś czas chce poczuć się dziewczęco. ;)




koszula-h&m/sweter-next/spódnica-hurtownia awanti 


Pozdrawiam,
Inness. :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. bardzo fajny zestaw + na prawdę ciekawy blog, będę zaglądać, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images