To co lubiłam w grudniu i styczniu.

19:03

Tak jak wczoraj obiecałam, dziś przychodzę z ulubieńcami ostatnich dwóch miesięcy. :)

1. KOSMETYKI.
Niewątpliwie jest to pomadka ochronna z Avonu.
Nie wyobrażam sobie ust bez ochrony zimą.
Pięknie pachnie, ale też jest skuteczna. :)
Teraz zaopatrzyłam się w wersję arbuzową.




2. CZĘŚĆ GARDEROBY.
Jest bardzo wygodna i ma kieszenie co jest dla mnie bardzo ważne, bo gdy nie mam kieszeni w spodniach te w bluzie mnie ratują. :)



3. JEDZENIE.
Na pewno są to wszystkie świąteczne przysmaki. :)

4. NAPÓJ.
Jak mogliście zauważyć po wcześniejszych postach uwielbiam herbatę.
Cały czas szukam nowych smaków i jakiś czas temu trafiłam na dziką różę z truskawką i rabarbarem i jest pyszna! ;) A jej zapach unosi się w całej kuchni.


5. KSIĄŻKA.
Znowu nie przeczytałam żadnej książki i nie jestem z tego powodu dumna. :(
Ale teraz czytam pewną książkę i myślę, że pojawi się w kolejnych ulubieńcach. :)

6. FILM.
W grudniu i styczniu obejrzałam naprawdę dużo filmów i ciężko wybrać kilka, ale się postaram. :)



Szybcy i wściekli- wszystkie części.


7. MUZYKA.





8. BLOG/KANAŁ/FILMIK.

Bardzo wzruszający i dający do myślenia film. 
Koniecznie musicie obejrzeć. :)


Room Tour Nikoletty. :)

Mam nadzieję, że post Wam się podobał. :)

P.S Wyprzedaż szafy TU ;)

Pozdrawiam,
Inness. :)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. musze przetestowac te herbatki!:D
    obserwuje;* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images