Messy bun.

22:06

Hej!
Tak jak pisałam w ostatnim poście dzisiaj dodaję zdjęcia outfitu.
Jak zwykle nic co mogłoby Was zadziwić, ale tak ubieram się na co dzień i to Wam pokazuję, bo nie mam zamiaru się przebierać do zdjęć. :)

Zdjęcia robione w domu, co nie za bardzo mi odpowiada, ale w okresie zimowym ciągle choruję, a jakbym miała rozebrać się na tym mrozie to nie wiem co by było.
Może jak będzie jeszcze znośna temperatura to poświęcę się dla Was. :)





bluzka-cubus/naszyjnik-jubileno/legginsy,buty-noname

Pozdrawiam,
Innessfashion. :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetnie wygląda ten Twój "messy bun"- ja nad swoim muszę jeszcze troszkę popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że łatwo mi wychodzi, bo mam grube włosy i jest ich dużo i łatwo mi wszystko zebrać w kok. :)

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images