White.

20:09

Hej!

Witam Was po dość długiej przerwie.
Wracam, bo kilka osób pisało, że dawno nie było żadnego postu i pytało kiedy coś dodam.
Wynikało to z tego, że nie miałam za bardzo co dodawać ,bo gdy wracałam do domu było już ciemno, a w weekendy nie miał mi kto robić zdjęć.
Ale wiosna już coraz bliżej i mam nadzieję, że posty będą się pojawiały częściej.
Może znajdę też osoby, które pomogą mi w zdjęciach. :)

Dzisiaj kilka zdjęć, które są w białych kolorach. Spodobało mi się to połączenie i postanowiłam je sfotografować. Tylko garstka zdjęć, bo jak już wiecie jestem bardzo wybredna jeśli o to chodzi. :)

Jedynymi kolorowymi akcentami są panterkowe slipony z czasnabuty.pl i szminka miss sporty w kolorze 039 Sweet Berry.










Pozdrawiam, 
Innessfashion. :)

You Might Also Like

4 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images