Roof.

21:54

Hej!
Dzisiejszy post to znowu zestaw i mam nadzieję, że się cieszycie z tego powodu. :)
Kolejny raz trafiła się piękna pogoda na zdjęcia, jedynym minusem był wiatr, ale udało nam się go w pewnym stopniu pokonać.
Możecie tez zobaczyć u mnie nową fryzurę. Korzystając z praktyk zdecydowałam się na ombre, ponieważ od dłuższego czasu podobał mi się ten efekt na włosach, a jak mi się znudzi zawsze mogę wrócić do poprzedniego koloru. :)

Czekam na jeszcze cieplejsze dni żeby zacząć się opalać, bo jak widać na niektórych zdjęciach jestem przysłowiową "córką młynarza". ;)











bluzka-h&m/sweter-topshop/bandeau-bershka/buty-sinsay/spodnie,okulary-noname



Zdjęcia zostały zrobione na dachu galerii Korona w Kielcach.


Pozdrawiam,
Innessfashion. :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo fajny tank topik :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super bluzeczka! i śliczne włosy, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) ekstra trampki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ombre jak i cała stylizacja :)
    zapraszam do mnie http://yesgues.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images