Nineteen.

12:46

Hej! :)
Mam dla Was specjalny, urodzinowy post.
Dziś moje dziewiętnaste urodziny. Nawet nie wiem jak ten czas szybko minął.
Ostatnie 'naście', muszę się wyszaleć. ;)

Przygotowałam specjalne zdjęcia. Ubrałam sukienkę, obcisłą i do tego czarną w ten ogromny upał, a to dla mnie wyczyn. Do tego cudowne miejsce w środku miasta, gdzie można odpocząć i się wyciszyć.

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają. Dużo jest podobnych do siebie, ale nie umiałam się zdecydować, bo każde ma coś w sobie.
Miłego oglądania! :)
















Pozdrawiam,
Innessfashion. :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego ;) śliczna sukienka ;)

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat !! super miejsce i pieknie wygladasz kochana !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana:* piękne zdjęcia :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, no i spóźnione życzenia - wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images