Tropical motives.

13:33

Hej!

Dziś przychodzę ze zdjęciami z bardzo, ale to bardzo upalnego dnia. Wybór zdjęć był ciężki, bo widać było moje zmęczenie upałem i dojazdem w miejsce, które widzicie na zdjęciach, ale myślę, że było warto. ;)

Niestety wakacje dobiegają końca, ale mam nadzieję, że wrzesień będzie ciepły i uda mi się zrobić zdjęcia stylizacji, które mam już zaplanowane.

Z założeniem tej spódnicy czekałam rok, bo nigdy nie było okazji, ale w tym roku idealnie sprawdziła się na moje urodziny. :)








 croptop-tallyweijl/spódnica-bershka/trampki-NewLook



Pozdrawiam,
Innessfashion. :)


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super spódniczka, ciekawe zdjęcia ci wyszły w tej wodzie. Polskie tropiki ;)
    Dodałam do obserowanych ♥
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images