Love is in the air.

18:30

Hej!
Wracam po dość długiej przerwie i zrobię wszystko co w mojej mocy żeby posty pojawiały się jak najczęściej się da.
Dziś zdjęcia trochę walentynkowe. Według mnie to święto jest bardzo komercyjne, bo powinniśmy kochać swojego partnera/ partnerkę przez wszystkie dni w roku, ale jednak ten dzień ma coś w sobie. ;)

Dawno nie robiłam sobie zdjęć, ale mam nadzieję, że się Wam spodobają. Pokombinowałam trochę z włosami i kolorem na ustach.












Na ustach mam konturówkę z P2 w kolorze 10 nude, a na to pomadkę w kredce z Lovely nr. 2, natomiast czerwień to kredka do ust z firmy smart girl get more w kolorze Red 05.


***

Napiszcie czy zdjęcia Wam się podobają i jakie posty chcecie zobaczyć w najbliższym czasie. :)


Pozdrawiam,
Innessfashion. :) 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia, śliczny kolorek kontorowki :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, śliczny kolorek kontorowki :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images